8+5 ben de hafif bulantılarım ve iştahsızlık vardı yemek falan yapamıyordum ama 2-3 gündür bıçak gibi kesildi aksine canımın çektiğini yapıp yiyorum daha önce de kaybım olduğu için çok korkuyorum kalbi mi durdu diye 🥺 salı günü kontrolüm var inşallah her şey yolundadır