kayrasu [silindi] bende henüz duymadım doktor randevum perşembe günü o zaman duyarız dedı doktorumuz 😇
Yaren- 6 haftada gördük canım kalp atışıyla birlikte , iştahım biraz fazla açık onun dışında bir belirtik yok sürekli bir açlık hissi var ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde gebelik zehirlenmesi sonucu erken doğum yaptım o yüzden riskim bundadad devam ediyor
[silindi] Yaren- allah kolaylık versin canım ben de ilk gebeliğimde 6 buçuk haftada gördüm kalbini bunda 7+2 de daha bebek yoktu boş keseydi kese de 6 haftalık dedi doktor pazartesi gideceğim kontrole boş gebelikten şüpheleniyoruz umarıö değildir:)
Yaren- [silindi] benimde doktor bir hafta geri çekti tarihi normalde 9+5 sizinde öyle olabilir daha ümitsizlik için çok erken içinizi ferah tutun herşey çok güzel olur inşallah 🌸🌸
kayrasu [silindi] tşk ederim güzel kalbiniz ve ıyı dileğiniz için umarım herşey sizin için de güzel olur gönlu nüzdekı neyse onu yaşamak nasıp olur 😇🥰
fnurr_18 8+5 sabah bulantılarım çokk ne zaman geçecek acaba :((( az atıştırıp ilacımı içiyorum biraz geçiyor ama her yemek sonrası yine bulantım artıyor ne yapacağımı bilmiyorum 🥺🥺
[silindi] fnurr_18 16 hafta civarı gibi geçti oğlumda inşallah sizin de bir an önce güzelleşir sağlıkla biyüsün kese ve bebişi ne zaman gördünüz ❤️
fnurr_18 [silindi] İnşallah Allah razı olsun 🙏🏻♥️ haftada keseyi gördük ,ikinci kontrolum 8+2de de bebişi gördük çok şükürr
Gizemce26 Kahverengi lekelenme ve hafif kanlı sümüksü akıntınız var mu acaba ? Benim sürekli böyle oluyor düşük tehdittim yok ama normal mi bilemedim? Var mı bilen
fnurr_18 Gizemce26 bende olmadı ama doktorum hafif lekelenme olabilir demişti yerleşme kanamasıdır muhtemelen
giiizeemm Gizemce26 benimde öyle endişe ediyorum hep bende koyu sarı kahverengiye çalan bi renk ilaç kullanıyorum bugün rengi biraz daha koyulaştı çok değil ama sağ kasığımda ağrım var endişe etmiyor değilim hamileliğimi öğrendiğimden beri böyle 7haftalık
[silindi] Gizemce26 kaç haftadasın bir şey kullanıyor musun benşm yerleşme kanamam oldu devamında10 gün kadar dediğiniz şekilde lekelendim progestan kullanıyorum başından beri
Busranur_mnts Gizemce26 ben de dün ayakta kaldım iş ysptım falan yordum kendimi hafif koyu renk akıntım oldu kasık ağrısı Bel ağrısı da var dünden beri dinleniyorum şimdi tekrar olmaz inşallah sizin de sağlıkla büyüsün 🥰