[silindi] Bazen öyle oluyor benim geçen hafta öyleydi ne iyi dedim göğüs hassasiyeti yok bir uyandım tekrar. Bir günü bir günüyle tutmuyor. Hormonlardan hepsi ve psikolojik yani bunu dert etme. Her şey iyidir inşallah 🙏🏻 Pazartesi inşallah güzel haberlerini alalım