Canannndvrz Benim bugün adet günüm dün predictor test yaptım 3 dakikada silik çizgi cikti bugün avox yaptım cok cok zor görünün bi çizgi var normalde sabah kalktığımda olmus olurdum hala olmadim
mrvrm Ask45 bilmiyorum ki şans mı şimdi bu. Daha çok strese girdim. Acaba 2 gün sonra regl olacak mıyım düşüncesi falan. 😂
Ask45 mrvrm valla keşke şuan yeniden yumurtlasam 😃😄 cünkü geçen ay antibiyotik kullandığım için spermler ölmüştür diye düşünüyorum
zeynepulker0 Ask45 pazartesi tekrar verin ya da özele gidip de verebilirsiniz özelde daha hızlı çıkıyor bir saatte çıkar
Canan__ Ask45 bende kullandım antibiyotik canım çok etkiliyor mu bugün yada yarın olmam lazım ama bir umut bekliyorum
melekortac @Ask45 BAT 11 Temmuz, beklemedeyim test yapmadım. Bir hafta gecikme olursa test yapmayı düşünüyorum 😊
melekortac @Ask45 Yok yok ben erkenden yapılması taraftarı değilim 🙈 Burda regle 1 hafta kala yapanları görüyorum şaşırıyorum 🙈 Boşuna moral bozmaya gerek yok, en temizi en az 3 gün gecikme yaşamak 😆 Bu şekilde insan daha çok yıpranır diye düşünüyorum