Mucize157 Ask45 ya o değil dünya kadar para verdim testlere beklicem artık karnım büyüyünce gidicem 😂😂
Ulku_gmc4 Kızlar benim bat 18 3 temmuz çatlatma iğnesi oldum. 10 temmuz ve 11 temmuz dayanamayıp test yaptım silik çizgi çıktı bugün yaptım negatif yok bişey. Hamilelik yok mu dur erken mi sizce sol taraf bel kalça tarafı ağrıyo ara ara batmalı gibi birde
eyluss34 Ulku_gmc4 ben de 2 temmuzda oldum daha test yapmadım genelde erken yapılan testlerde pozitif çıkabiliyor. Çatlatma iğnesi beta hcg içerdiğinden dolayı. Doktorum 14 gün sonra yap demişti en doğru sonucu o zaman alırsınız
Ulku_gmc4 eyluss34 haklısınız dayanamadım yaptım sonradan üzüntü oluyor ilk iki gün çizgi varken bugün bomboş olması üzdü
eyluss34 Ulku_gmc4 10 gün genelde çatlatma iğnesinin etkisi oluyor erken gebelik testleri kullandıysanız düşük betayı bile algıladığı için pozitif olabiliyor ama belki daha yerleşmemiştir her şey olabilir 14. Gün en doğru sonucu alırsınız 🙏
Narina123 Ask45 BAT 13 Temmuz. 3 gün önce erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı dün akşam kan verdim Beta HCG 87 çıktı