Ask45 Belirtiler var mı ? Test yaptınız mı ? Adetten bi gün önce negatif cıkıp adet gününde btası yükselen var mı ?
zeynepulker0 Ask45 bir gün olsa arada kanda kesin olarak çıkması lazım diye biliyorum az da olsa en net kan çünkü
Ask45 sadece1selda bende bi yandan olcakmış gibi hissedip bi yandan olmıcam sanki diyorum belim agrıyor ve akıntım var
Ask45 [silindi] 9 haziran canım ama antibiyotik kullandıgım için 20. Gün yumurtladım geç yunurtladım yani
mrvrm Bat 14. 10 temmuzda kanda negatif çıktı 0.3. Aynı gün ovulasyon koyuydu. Dün de koyuydu. Bugün pik yapmış 😂 tekrar yumurtluyorum heralde çift yumurtlama. İlk defa oluyor böyle bişi. Değişik bir döngüye girdim 🤷🏻♀️
sadece1selda @Ask45 aynen bende klasik adet belirtileri var birde sürekli tansiyonum düşüyor hiç halim de yok midem de bulanıyor ama tansiyon düşüklüğü de yapıyor diye biliyorum hayırlısı inşallah ikimizin de vardır bu ay 💝💝💝
Ask45 sadece1selda tansiyon düşüklüğü yapıyor kuzum evet bende bişey yedimmi midem yanıyor ve bulanıyor ve belim hiç bu kadar olmazdı inş hamileyızdir yarın bat günüm kasıklarım sabah sızlıyordu şimdi hiçbirşey yok
mrvrm Ask45 bilmiyorum ki şans mı şimdi bu. Daha çok strese girdim. Acaba 2 gün sonra regl olacak mıyım düşüncesi falan. 😂