Ciciii Hayatımda hiç sigara kullanmadığım için içenlerin duygularını anlayamam tabiki. Ama benim de kahve bağamlılığım var işteyken en az 3 bardak içtiğim oluyordu. Hele çay, çaysız dayanamam. Hamile kalınca ikisini de tamamen kestim. Bebeğimin sağlığı daha önemli. Zorlanıyorum ama yapıyorum. Anneler güçlüdür evladı in her şeyi yapar. Siz de kendinizi suçlamayın ama bırakmayı deneyin, azaltarak başlayın. Yapabilirsiniz🙏🏻🌸