Ciciii ben hamile kalmadan önce sigarayı bıraktım. Çünkü hamileliğimde de asla içmek istemiyordum. Binevi önhazırlık oldu. Eşim, ailem, arkadaşlarım tamamı içen çevredeyim fakat irademe güveniyordum, eleştirilmek pahasına yanımda içecekseniz gidin dedim. İşyeri en büyük sorundu, odamda içirmedim.