Ciciii Ben günde 1 paket sigara içerken hamile kaldım ve folik asiti, sağlıklı beslenmeyi çoktan bırakmıştım. 2022’den beri gebelik için hiç korunmadan uğraşıyordum, artık umudum kalmadığı için folik vs görmedi gözüm. Ne zaman ki “olmuyorsa vardır bir sebebi” diyip stresi azalttım, her ay kutu kutu ovulasyon testi almayı bıraktım, sigara kahveyle güne başlamaya alıştım işte o zaman kızım bana “ben geliyorum anne” dedi. Asla benim gibi yapın demiyorum keşke bıraksaydım sigarayı, keşke bıraksam… 24.haftamdayım hala 3-4 tane içiyorum günde bırakamadım. Evet ayıplanıyoruz evet ben de kendimi ayıplıyorum ama ağlama krizlerine girip karnım kaskatı olana kadar stres yaşamaktansa 3-4 tane içiyorum. Allah akıl fikir versin bana da bırakayım inşallah diye her gün dua ediyorum. Stres gebeliğin önündeki ilk engel, neden olmadığını düşünürken gebe kalınmıyor. O yüzden tavsiyem akışa bırakıp “doğru zamanda seni bekliyoruz anneciğim” diye kafanızda onunla konuşmanız… O zaten çoktan sizi seçti, gelip bulmasına az kaldı diye düşünün… ♥️