Seyma63_ canım ben bebeğim için 2 hastane çıkışı 1 normal takım koydum hastane çıkışının biri ebeye verilecek zatne bez ıslak mendil emzik biberon 2 penye bir kalın battaniye aldım
KENDİM İÇİN _ 2 tane gecelik terlik alt üst iç çamaşırı ped aldım cikarken de yine gecelikle çıkarım üzerime bı ceket giyip zaten giderken de rahat birşeyler giyerim olmazsa yine çıkarken aynı şeyleri giyip cikarim yazma 2 tane kapaliyim çünkü çorap bu kadar çok fazla malzemeye gerek yok anca yük oluyor gerçekten