Nunix- Baby turco pişik yapmıştı benim bebeğimde yeni doğanda sleepy stoklamıştım onda da sızdırma problemi yaşadım molfix iyi oldu hala daha kullanırım bide tesadüfen evy baby elime geçmişti o da pişik yapmamıştı ama onu bir sefer kullandım
Lavinia_35 Gllbeyaz molfix, sleepy, turco, canbebe bebem natural yani hepsini denedim sayamayacağım kadar denedim ama en iyisi BİM’in Jenny willy markası ne sızıntı var ne koku çok iyi fiyatı da
Flzak Gllbeyaz sleepy ecologic çok iyiydi son pakete kadar sanırım kaliteyi düşürüyorlar emin olamadım
Senaparlapusat Seyma63_ hiç bekleme hemen yap herşeyini hazırla 32. Haftaya kadar hamileliğim gayet güzeldi sonra bi güncelleme geldi ne oturabiliyorum ne ayakta durabiliyorum ne yatabiliyorum siyatik sinire bastırdı çocuk bide yürüyemez duvara tutunur hale geldim çok zor iyiki erken yapmışım dedim bak şuan 36. Haftandayım hala yerimden kalkamıyorum korkuyorum
Seyma63_ Senaparlapusat doğru canım haklısın pazartesiden itibaren 1 hafta içinde herşeyi hallederim inşallah
3_bebelianne Gllbeyaz sleepy ve molfix iyi bebişe sleepy aldım oğlum doğduğundan beri sleepy molfix dönüşümlü kullanıyorum
01Suna01 Gllbeyaz Yani her bebegin cildi başka olduğu için değişiyor aslında canım çok iyi marka alırsın pisik olur kötü alırsın iyi olur yada tam tersi ben iki çocuğum da hem prima hem molfix kullandım çok memnun kaldım şimdi yine 3.bebegim için molfix aldim bakalım işe yarar mı
mavi407 Gllbeyaz bebeğim doğmadan 1 paket sleepy bio natural almıştım ama pişik yaptı zor bitirdik şimdi molfix premium kullanıyoruz pişik yapmadı memnunuz