Yagmramzn bende oldum canım erken doğum riskim vardı açıklığım olup olmadığına bakmak için çatı muayenesi yaptılar kendini hiç kasma sürekli nefes alıp ver beni de çok korkuttular ama ben internetten öyle okumuştum araştırırken öyle de yaptım ve hiç acı çekmedim merak etme 10 saniye bile sürmedi 😊