Kbraldemr Yagmramzn 38+2 haftalığız az kaç gündür sancım ve kasılmalarım vardı az önce şiddetlenince hastaneye gittik doktor çatı muayenesi yaptı canım öyle tatlıdır ki çok korkuyordum ki kendi doktorum yapmadı nöbetçi doktor yaptı ve çok acımasız bi doktordu ona rağmen canım çok fazla yanmadı kendimi çok sıkmadım sanırım o yüzden. Kendini çok sıkma stres yapma derim 😊
hasretakkus catı muanesinde sonra dogumu başlayan nişanı gelen falan varmı acba bi etkisi oluormu acba ?
Yagmramzn hasretakkus benim Olmadı cnm ama mide bulantım başladı bugün hiç birsey yiyemedim çok tuhafım
Sinemiraz Yagmramzn beni nasıl korkuttular anlatamam.. doktorumun elinin hafifliğinden mü benim acı eşiğimim yüksekliğinden mi Bilemedim ama hiç acı hissetmedim .
Elemon Yagmramzn bugün yaptırdım canım , elini birden soktu ve sağ sol bastırdı inanılmaz canım yandı kendimi kastığım için, ama bazıları kasmayın acımaz diyor şahsen benim çok acıdı. Saniyeler sürdü fakat o saniyelerde acıdı , elini çektiği an acı bitti.
Yagmramzn Elemon ya kıyamam insan ister istemez kendini kasıyor maalesef bende ilk serebest bıraktım diye acımadı ama bastırınca kastım kendimi acıdı o zaman da sağ sol yapıp bıraktı zaten