Seyma5454 merhaba. Benimde hiç lekelenmem yoktu fakat doktorum bana hem hapını hem de iğnesini yazdı. 2 ay kullandım. İğneyi bitirdi, hapı da günde bire düşürdü. Kıymetli bir bebek olacak bizim için dedi. 5 yıl çocuğum olmadı kendiliğinden olunca itinalı davranmak istedi. Bence içini ferah tut. Doktorunun dediğini yap