Kızlar bugün evde test yaptım pozitif çıktı. 1saat önce hastane acile gittim kan testi için acildeki doktor poliklinliğe git bunun için dedi zaten pazartesi günü gideceğim şuan kanda emin olmak istiyorum dedim bunun aciliyeti yok yapamıyoruz dedi böyle bir şey olabilir mi başhekimlik yoktu pazartesi şikayet edeceğim sizinde böyle bir şey başınıza geldi mi