Seyma5454 ilaçla alakalı değil ama gebelikle alakalı olabilir. Bende öyleydim ayaklarım buz gibi olurdu hırka alırdım üstüme. Vücut kendini hamileliğe hazırlıyor. Kasıklarımda karnımda çok ağrı olurdu doktora sordum kanama yoksa korkma dedi. Kontrolüm vardı orda yine söyledim ağrı çok fazla oluyor diye. Bebek yerleşiyor yerini hazırlıyor tabii ki olacak ağrı dedi. Sonra sonra geçti. Şimdi 12+1 haftalığım. Yaşadığım tek sıkıntı kabızlık. Kalbine vesvese getirme. Bende bir düşük yaşadım sürekli acaba mı diyordum. Ama çok şükür hepsi geçiyor. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻💐♥️