Meriveannesi aynı balla bazen iyi bazen çok ağlıyor genelde fazla kusuyor birde her emzirme sonrasi gaz çıkartmaya çalışıyorum birde bu şekilde deneyeceğim bakalım ne olur normalde emerek uyuyo dokunmuyorum yatiriyorum direk acaba ondan mı oluyo bilmiom şimdi emiyor gaz alırken uyanıyor zor çıkıyor gazı vur vur uyanıyor sonra zor uyutuyorum bakayım Bi kaç gün böyle deneyeceğim fark edecek mi 🤷♀️ins iyi gelir bu şekilde azalır belki bir ihtimal