Meriveannesi ya kolik mi bilmem ama belirli saatte başlıyor ağlamaya gazı oluyo yani gaklamasa bile sırtına vura vura kusuyor sonra işte gaz da çıkartıyor akşamları oluyor genelde ama öyle zor çıkmıyor sadece uyunuyo hep bi kıvranıyor emiyo uyuyo ytuyor uyanıyor karnı şiş zaten emzirmek istemiyorum gazdan uyumuyo zor geçiyor yani pes pese belkide 15 dakika içinde 4 kere kusuyor gazla beraber metsil aldım sanki ondan sonra daha kötü oldu ne bileyim ben anlamadım