Meriveannesi canım ben arada veriyorum ama mamayi pek beğenmiyor yani yine de beni emmek isyiyor ama ben çok emince mama takviyesi yapıyorum canım. Yetememek bende de var hele 2 tane şimdi çok zor durumdayım lohusa depresyonuna yakalandım zor hunler geçiriyorum annemin yanına geldim o yüzden çok kötü zamanlar benim için ben hala bebegi kabullenemedim ilk cocugum da yaramaz baya ona vakit ayırmak da zorluk yaşıyorum yani zor durumdayım anlayacağın yetemiyorum hiç birine olmuyor. Sen neden mama vermeyi düşünüyorsun canım