mrvrm -Cennetkusuannesi- innovita var hassas olarak. Laboquick de var ama onda çıkmaz. Hassas olan da bile çıkmaz ya. 2 gün önce sıfırdı çünkü. Eğer gebelik oluşuyorsa bile belli olacak kadar yükselmemiştir
mrvrm mm_m954 nerdeyse 15 gün olacak. Hemen her gün kasık ağrısı yaşadım. Arada da değişik noktalarda bel ağrısı yaşadım. Göğsüm ağrıyordu halen ağrıyor. Hatta şiddetlendi. Yumurtlamadıysam gebelik de yoksa şimdiye kadar çektiğim neydi ya anlamıyorum
-Cennetkusuannesi- mrvrm valla canım inş gebesindir değilsende adet olur 2 yada 3. Günü hormon testi iste lh baksınlar
mrp2023 mrvrm pcos görünümü veya pcos olabilirmi? Amh değeriniz kaç? Bende ayda 2 yumurtlama görüyordum
mrvrm mrp2023 amh bakılmadı geçen ay gittiğimde. Diğer hormonlara bakıldı, ultrasona bakıldı sıkıntı görülmedi. İlk gebelikte amh değerim falan iyiydi. Sonradan değiştiyse bilemem tabi
mrvrm Ask45 şu an göstermez ya imkansız. Regl günüm geçmeden test yapmayı da düşünmüyorum zaten. Testler beni yanılttı çünkü. Onlarda çıkınca kan vermiştim. Çıkmadı
mrp2023 mrvrm bende pcos görünümü var çünkü yumurta sayısı fazla bende öyle ayda 2 kez görüyordum pik
mrvrm mrp2023 ya belki diğer aylarda da böyle oluyordur bilemedim ki şimdi. İçime kurt düştü. Bu ay gebelik öğreneyim derken yumurtlamayı gördüm. Tesadüf oldu yani 😂 inşallah pcos falan değildir ya 🥲
mrvrm -Cennetkusuannesi- geçen ay vermiştim normaldi. Her ihtimale karşı 16sına randevu almıştım. 14te regl olursam 2.gün olmuş oluyor. Kan veririm olmadı bi daha. Dur bakalım yarın test silikleşecek mi
Moz mrvrm adet tarihim gelene kadar gebelik ihtimalini düşünğrdğm beta regliden sonra bile artabilir.Eğer regli olursanız lh hormonu fazladır dr a görünğrsğbğz