mrvrm -Cennetkusuannesi- geçen ay vermiştim normaldi. Her ihtimale karşı 16sına randevu almıştım. 14te regl olursam 2.gün olmuş oluyor. Kan veririm olmadı bi daha. Dur bakalım yarın test silikleşecek mi