Bu arada ilk çatlama dediğim 30 hazirandan sonra hiç ilişki olmamıştı. 10-11 temmuzda yumurtlama mı nedir anlamadık değerlendiremedik de fırsat olmadı. Zaten sağlıklı olan da azdır diye afedersiniz boş gönderdik onu. Bugün regl olmazsam bugün değerlendiririz diye düşünüyorum