Uzun olacak kusura bakmayın şimdiden. Ama süreci komple bilin diye detaylı yazıyorum kızlar.
Bu ayki testlerde 28-29 haziranda yumurtlama. 30unda çatlama görmüştüm. Regle 4 gün kala yani dün erken gebelik testi yaptım. Days comfort bekledikten sonra silik çizgi çıkarmıştı. Kurumadır dedik. İnnovita yaptım ardından. Afedersiniz tuvalete yeni gitmiştim. Çıktıktan sonra da su içtim. Ardından idrar çok birikmemişti ki dayanamadım innovita ile kontrol edeyim dedim. O da gölge çıkardı çok geçmeden. Aile hekiminde gündüz kan vermiştim ama ertesi gün öğleden sonra çıkacaktı diye sabredemedik. Özele koştuk kan verdik. 0.3 çıktı. Bugün de aile hekimindeki 0.2 çıkmış. 7 buçuk saat arayla verdim. Dün gebelikte çizgileri de görünce ovulasyonla da bakmıştım ve koyu çıkmıştı (10temmuz yazan). O kadar çok belirtim oldu ki yumurtlamadan beri, halen de var, devam ediyor. Başlarda yumurtlamadandır dedim sonra devam edince yerleşiyor ki ondan ağrılarım var dedim. Şu an regle de 3 gün var. Hiçbir reglimde göğüs hassasiyeti haricinde belirtim olmaz. Başlayacağı zaman da en fazla 1 gün önceden ağrım başlar ardından regl gelir, öyle nazlanmaz yani. Şimdi vücudumda olan ne ben anlamıyorum. İşin içinden de çıkamıyorum. Acaba geç döllenme mi oluyor, yoksa yeni bir yumurtlama mı? Bugün tekrar ovulasyon yaptım. Dünkü yaptığımın koyuluğu 29 Haziran ile aynı gibi. Ona göre de yorumlayabilirseniz sevinirim 😔

