ErsBegAs Ya şahsen çok güzel olur. Benim oğlum iki yaşında yabancı dilimiz vs yok ama hayır yerine no demiştim bir keresinde öğrendi ve direk hayır yerine no diyor dışarıda falan çok sevimli oluyor gülüyorlar 😅 Bizimkinde de yes, no bazen oyun oynarken falan kendi kendine three, twooo diye uzatarak sayı sayıyor çok hoşuma gidiyor imkanım olsa bende göndersem keşke kurslara vs. Ne görürse onu öğreniyorlar şuan bir de konuşma tam değil kelimeleri çok tatlı telaffuz ediyor🌼😅❤️❤️