ErsBegAs tam da o süreçte ben bıraktım 🥲 çünkü çocuğum otizm mi konuşması mı gecikti neden az kelime söylüyor gibi fikirler geçince aklımdan ara verdik sonrasında hızlı bir konuşma süreci oldu ondan sonra geri başladık, ne kadar teorik konuşsakta anne olarak günün sonunda kalbimizin sesini dinliyoruz o yüzden şuan ne desek boş, siz bildiğiniz yolda ilerleyin belki hiç gerek kalmayacak ama gerek kalırsa bir süre ara verirsiniz sizde, şüpheleriniz geçtiğinde devam edersiniz🌸