Beyzanur12 Durumunuz varsa sonuna kadar özel diyorum. Ben ilkini özelde yaptım ikinci yine özeldeyimm. İlkinde de bunda da develte gitmistim kontrollerde vs odaya 4 hasta birden alıyor, ultrason resmi vermiyor, cinsiyeti sallıyorlar söylemiyorlar, randevu bulmak sıkıntı, aynı doktorla devam etme şansımız çok düşük randevu bulursanız kime denk gelirse o doktora gidiyorsunuz. Bulunduğum şehirde doğum sonrası bebeği giydirmiyorlar odaya öylece bırakıyorlar yakınınız giydiriyor falan saçma sapan işler odalar tek kişilik değil mahremiyete fazla önem verildiğini düşünmüyorum. Özelde doktorum en önemlisi güler yüzlü sorduğum sorulara sıkılmadan cevap veriyor, herşeyi kendisi açıklıyor anlatıyor vs. Doğum sonrası beni kendileri giydirdi odadan herkesi çıkardılar biz halalederiz diye kendileri giydirip kaldırdılar. Bebegi benimle aynı anda odaya getirdiler kimseye vermeden ilk önce bana emzirmeyi gösterdiler sonra bebeği soyup ten tene temas yapmamızı sağladılar. Çok memnun kalmıştım Allah izin verirse yine aynı hastane aynı doktorda ikinci dogumumu yapacağım. Devlet hastaneleri biraz salmış durumda en azından bulunduğum şehirde öyle doktorlar falan azarlama peşinde ne oluyorsa.