Ben 2 normal dogumumu devlette yaptım eski hasekide çokta olumsuz birşey yaşadım diyemem.3. doğumum 7 gün önce suni sancı ile Sultangazi hasekide başlatıldı sancı odaları tek kişilik içeri girdikten sonra ailenle ne iletişim ne bişey hapis duş pilates topu ıvır zıvır var fakat insan yok istisna içlerinde bir iki gerisi egolu ve kisiliksiz nst ye bağlayıp yatakta kal diyorlar nerde duş yapmak muayeneleri çok sertti diyorum nst cihazı sancimi yazmıyor çok ağrim var sallayan yok gece 1.30 civarlarından öğlen 12.30 kadar dayandım sezeryana alin dedim 48 saat prosedürü varmış 2 cm açıklık oldu o kadar saatte eşimi arattirdim ve ordan çıktım dayanılmaz sancılarım vardı ölüyorum dedim yani Rami Hastanesi’ne gittim içeri girdikten 10 dk sonra bebeğim kucagimdaydi normal doğum özel hastane karşıtı biri olarak mutlaka paranızı ayarlayıp ozele gidin.