Beyzanur12 DuruDefne_mommy evet ben de şaşırdım eş niye alınmıyor içeri 21 haftadır 3 tane ultrason kağıdım var ve hepsi simsiyah hiçbi şey belli değil onu da sanki zorla veriyorlar. Belki ilk diye benim için fazla dikkat ediyorum o heyecanı vs yaşayamadım 🥲
DuruDefne_mommy Beyzanur12 19.haftamdayım bebeğimin net şekilde kime benzediğini görebildik renkli ultrason sayesinde videolarda parmaklarını saydık yani bunları yaşamak çok güzel bence.İlk doğumunuzsa verdiğiniz paraya değer bence ayda 1 🥰
ozlemeslemgoktug Beyzanur12 bence özel veya devlet farketmiyor doktoru iyi araştırıp hangisi iyisiyse ona gitmek lazım özelde olsa devlette olsa sağlıkla alın bebeginizi kucağınıza
cemrecik20 Bende tamamlayıcı yaptırıyordum doğumu eklettim 1, yıl önce şimdi kafam rahat vallahi özel derim durumu olana ben Istanbuldayım birde