Canım bende temmuz 2024 de manisa celal bayar üniversite hastanesinde 14 haftalıkken ölü doğum yaptım. Yanında mutlaka biri olsun. Külot bez al ara ara kanaman gelecek bol boll yürü ve tuvaletini asla klozete yapma. Kürtajdan korkma anestezi veriyorlar. Squat bol bol yap sancılarım gelince çömel ıkın ve ne zaman olacak diye kendini streste sokma bir kaç günde sürebilir bu gayet normal. Vajinadan 2 saatte bir hap vermeleri gerekiyor doktorlar yoğun olduğu için ben alarm kurup hep hatırlatmaya gidiyordum Kendini streste sokma tez zamanda kurtulursun inşaAllah