endlesslove1 sakın ağlamamak için tutma kendini nasıl davranmak istiyorsan öyle davran bu acı hafife alınacak türden değil ne yazık ki ama zamanla hafifleyecek ben 1 ay nefes alsam ağlardım utanıyordum ben yaşadım yaşamıyorum hala nefes alıyorum benim bebeğim tek bir nefes bile alamadı diyordum yaşamayı haketmediğimi düşünüyordum hep ama yaradılışımız gereği her acı zamanla insana yük olmayı bırakıyor ben kızıma hala yanıyorum daha bugün hastanede hamile bir kadın gördüm öyle bir ağladım ki anlatmam. Bak sana muhtaç bir evladın daha var güçlü olmak zorundasın biz anneler buna mecburuz güç ve sabır. Ben de seninle aynı acıyı yaşayan bir anne olarak her zaman yanındayım canım.@esraydn18 bu benim insta hesabımın kullanıcı adı bana buradan ulaşabilirsin elimden geldiğince sana destek olmayı çok isterim kuzum süreç nasıl ilerleyecek deneyimlerimi paylaşabilirim istersen bak biz mesela bugün eşimle genetik test için ön muayene olduk haftaya kan vereceğiz neler yapıyoruz sana aktarabilirim. Unutma sen gerçekten çok iyi ve güçlü bir annesin. Şefaatçi meleklerimiz bizleri cennetin en güzel köşesinde bekliyorlar bunun umuduyla bağlan hayata kendine iyi bak güzelim🌸🤍