endlesslove1 Rabbim yardımcın olsun. 20. Haftada kızımda aynı şey başıma geldi. Alttan üstten suni sancı verecekler. Çok uzanmamaya çalış. En küçük sancıda bile ıkın. Ikın ki çabuk bitsin. Bebek ölü olduğu için kendini itemiyor tamamen senin gücüne kaldı yani. Bolca yürü eğil kalk. Suyun geldikten sonra ağrıların ağırlaşacak. Okunmaya devam et. Doğum yapıyorsun bunu unutma. Büyük/küçük bebek hiçbir farki yok. Bitiminde kürtaja alırlar. Anestezi için diret. Yoksa benim gibi çok büyük travmalar yaşarsın.Allah bir avazda kurtarsın