sidibal ben kaç doktor gezdim kimisi ben sana bir şey vermem bile dedi 4 genim heterozigot ilk bebeğimde bilmiyordum öyle kaybettim sonra sorunu öğrendim günde bir tane 4000 lik oksapar kullandım ama yine kaybettim . Şuan hamileyim çok şükür ve sabah 4000 akşam 4000 lik oksapar kullanıyorum . 12+2 yiz şuan çok şükür bir sıkıntımız yok . Öncesinde hap kullanmana gerek yok dediler ama ben haftada 1 2 kere sulandırıcı hap kullandım . Yani sonuçlar aynı çıksa da her vücut inan o kadar farklı ki belki benim kullandığımı senin kullanmaman gerekir ama işte hiç kesin bir şey bilmiyoruz. Bende şu zamana kadar kanama falan da yapmadı . O lekelenme kanama da herkese yapmıyor . Ama yaşadıklarımdan kaynaklı bana göre kullanılması gerekiyor . Rabbim tez zamanda nasip eder sana da inşallah 🫶