sidibal tup bebekle olan gebeligimde 20 li haftalarda bırakmıştım çünkü dediğiniz gibi dogumdan sonrada 10 tane kullanmistim ama şimdi gebelik boyunca kullanın diyen var ilk 3 ayda biraktirdi bi doktor içime sinmedi icin başka bi doktora gidip devam etmiştim simdi 20. Haftada detayliya gittiğim perinatalog bırakabilirsin dedi ama kadin dogum doktoru devam edeceksin biranda birakmak da bebeğe zarar verir diyo kafam allak bullak yani 🤷♀️