sidibal doktorun kullanma demesi şaşırttı açıkçası beni, benimde pıhtılaşma problemim var hem kendi doktorum hem de perinatolog mutlaka kullanmamı önerdi hap ve iğne şeklinde. 28.haftaya geldik çok şükür bu şekilde eğer doktorunuz kullanın diyorsa kullanın zaten kanama vs. ekstra bir durumda bıraktırıyorlar