Aysenur5571 Feyyzaa hayır hiç gecikme olmazdı bende anlamadım ama yoktur heralde olsa çıkardı bence ya
yagmurandrmk Feyyzaa aşkım sabah ilk idrarla daha da net çıkar 🫣🤲 hayırlı haberlerini bekliyoruz 🤲❤️ gönlünü ferah tut 😘
Feyyzaa Kızlar Mimea diye marka üsttekini iki gün önce yapmıştım alttakini şimdi . Regle 3 gün var sizce ?
Ebemsunay Feyyzaa var ama kendini sitres sokma belirtilerin varmı bende test yaptım benimki koyu çıktı belirtilerimde var
Feyyzaa Ebemsunay iki gün arayla yaptığım testler test yanlış olsa koyuluk vermez sanırım normalde daha net görüyorum
Ebemsunay Feyyzaa ustekine göre bugün yaptığın baya çıkmış tabi sen yakından daha net görürsün ilk gebeliğin herhalde benim 4 biraz tecrübe var inşallah sağlıkla olsun dilediğin nasip olsun😇
yagmurandrmk Feyyzaa aşkım hayırlı olsun bu daha net çıkmış artık kendini strese sokma ve artık gidip kan ver kanda çıkar gözümüz aydın derin bir nefes verdik şükür 🤲❤️
Feyyzaa Ebemsunay bir oğlum var ilk evliliğimden . Şuan eşimle bebeğimiz yok olsun istiyorum 🥲 bir kimyasal geçirdim şubatta sadece bu ay da durum bu inş teşekkkr ederim 🤲