Feyyzaa bebiş başka marka testlerle de dene istersen ben hangisini kullandım hatırlamıyorum erken gebelik testi diye almıştım marka seçmedim o zaman zaten az kaldı adetine 3 gündür bekliyoruz 5 gün daha bekleriz 🫣🫣 ben 4 gün vardı öyle öğrenmiştim 🥹 kalbim sıcacık oldu umarım daha fazla saklanmaz öğreniriz 🫣🤲🤲❤️