Aslaninannesi_ sağlık ocaginda bazı dengesizler var cidden ve sinirimi bozuyor normalde kendi saglik ocagimda iğne olmuyorum evimde degilim cunku ,mecburen ugradik ve kendi aile hekimim oldugu yere gittim hastalardan o kadar bıkmışlarki 2 dozluk antibiyotik iğneyi hiç acımadan bir anda sıktı ,canim o kadar yandiki diger hemsirler asla öyle değildi ertesi günü kalçam.mormor olmuştu gebeyim birde yani yavaş yap biraz