Aslaninannesi_ bugün benimde başıma geldi saat 11 geçiyordu aradı beni izlenimin var diye zaten öğle arası olacak öğleden sonra gelsem olur mu dedim tamam dedi duş aldım kızımı hazırladım saat iki hava çok sıcak çıktım gittim pişe pişe gittim ebem yok biri diyo ister eve git saat 3 te yine gel yada otur burda bir saat bekle dedim bu sıcakta nasıl gideyim tekrar geleyim beni aradı şimdi de o mu yok bana surat asıyor Allah’tan diğer ebeler mağdur etmedi onlar ilgilendi aşımı yaptı