Aslaninannesi_ cimere yazıver sonra süt dökmüş kediye dönüyorlar. Bir tanede benim eski mahallede vardı öyle azarlayip dik dik konuşan cimere yazdı eşim kağıt mi gitti noldu sonraki kontrolde neden beni şikayet ettiniz diyor 😅 Bende şikayet ulastiysa okuduysaniz nedenini de okumussunuzdur dedim sonradan yumuşadı falan helallestik tabi de yok yani bazen hakkınızı aramak lazım sinir oluyorum bu yüzden devlet Hastanesi’ne bile gitmiyorum hep azarlama pesindeler insan soru sormaya çekiniyor. Bu arada evet bebisin kilosu fazla olabilir maşallah diyelim:) Bunu uygun bir dille anlatıp olası riskleri vs anlatabilirdi beslenmeyi nasıl azaltacağınız konusunda destek verebilirdi.