Aslaninannesi_ yüksek ihtimalle çocuğu olmuyor onun. Komplekse girmiş
Canım anne sütü yarıyordur maşallah üzülmek yerine sevin. Anne sütü içen tombiş bebekleri çok severim 🤲🏼🧿 zaten diş çıkarınca emekleyince falan ister istemez kilo verecek. Benim eşim 5 kgye yakın doğmuş. Ama çocukluğundan itibaren hep zayıfmış evlenene kadar 60-65 kg civarıydı 1.80 boyunda. Yüzünün kemikleri içe çökmüştü düşün 5 kg doğan bebek. Yani içini ferah tut