DLn1 ben 27+6 haftalığım bugün kontrolüm vardı ara ara dediğin şikayet bende de oluyor bende Bebek bi yana toplanıyor diye düşündüm ama dr baktı ultrasonla sonra nst ye gönderdi ağrım çıktı bu haftama göre fazla dedi serum vurdu ikinci nst de ağrım azalmıştı 4 tüp te iğne verdi bebeğin erken Doğuma karşı ciğeri gelişsin diye erken Doğum riskim fazlaymış ctesi tekrar çağırdı oyüzden dikkat edin dr a mutlaka gidin