efsanee_ DLn1 2gün önce gittin bende dr. Kan idrar aldırdı temiz çıktı. biraz akıntımda vardı Ondan kaynaklı olabilir dedi fitil verdi. Kasılmalar içinde magnezyum yazdı canım.
DLn1 efsanee_ gittim sabah yeni geldim baktı normal dedi kalp atısı suyun felan herseyin normal sancıda görnmyo dedi büyük Bi hastaneye.git genede sncına bktr dedi
DLn1 Fadiiiik dayanmdm burada gittim plokinliğe baktı doktor Jersey normal dedi yarn da seker testi yapackms
Fadiiiik DLn1 gözün aydın cnm 😊 inşallah şekerde güzel çıkar ayyy bana burda şekere bakarken kadın kocaman bardağa şeker doldurdu iç bunu dedi oda nedense çok tatlı geldi😂😂
Tarana DLn1 mutlaka doktoruna soyle.Azerbaycanda tonus diyoruz biz.Fitil kullanmam gerekli sertlesme olunca..Mutlaka soyle doktora
Melikeahmettt DLn1 ben 14 haftalığım ama bu sabah çok tuhaf bir sertlik oldu sol tarafımda bu kadar erken olması normal mi acaba
DLn1 Fadiiiik bana eczaneden böyle kutu kola gibi Bi içeçecek aldırdı yarn sabah bunla ac gel dedi smdi ben onu orda içtikten sonra napcak ki
Terasus33 DLn1 25+2 haftalık hamileyim.bugünlerde sertleşme ve toplanma bende de sık oluyor.doktoruma sordum olabilir dedi.
Yalinn8 DLn1 yok canim benim suyum gayet normal hep ama sertlesme oluyor hem bebis toplaniyor die bazen de yemegi fazla kacirinca
Yalinn8 DLn1 benim de ilk, artik tüm bunlar sürecin getirisi, sertlesme, toplanma kasılma...yasicaz hepimizz😉
Bsrakaplan DLn1 ben neler cekiyorum bir bilseniz özellikle aksam yemeklerden sonra kac kez acile gittik bana suyun fazla dedi doktor bir de seker olabilirmiş onumuzde ki hafta seker yükleme testi yapilacak. Ben maden suyu ile biraz idare ediyorum
DLn1 Bsrakaplan bana suyun iyi dedi bebek de iyi kalp atısı flnda iyi dedi seker yüklemesi yptnmı dedi yok dedm yarn sabah ac karınla gel yapalım dedi