Flora34 gksuaks karnımda bi huzursuzluk oluyor gerilmiş gibi hissediyorum kendimi. Ve tuttuğumda taş gibi oluyor bebeğim. Ve bende karın ağrısı da oluyor. Korkuyorum bazen. Bende gittiğimde söylicem doktora