Krixi Momyy_baby testin markası İnnovita. Gebelik var mı yok mu bakıcaz ya beklemedeyim. Bat 18 temmuz, vaktim var daha😅
Krixi Momyy_baby inşallah canım. Hayırlısı bakalım. Allah’ım isteyen herkese hayırlısını kolaylıkla nasip etsin inşallah🥰
Krixi Momyy_baby İnşallahh canımm bakalımm. Allah’tan bugün misafirim gelecek, sürekli kafamda döndürüp durmayacağım😂😂
Krixi Eslem2112 innovita var elimde bi de onu denerim iki gün sonra falan. eczaneler yakın bana, kaset test alırım bide😂 bilemiyorum akıntım falan çok aslında