Momyy_baby Krixi döngümün 10. Günündeyim belki erken evet ama bi tık koyuyu görüp sonradan renginin açılması kafamı karıştırıyor bi de bugün bel kasık ağrım filan da olunca iyice tereddütte kaldım yani
Krixi Momyy_baby erken evet, biraz daha koyulaşması lazım. Ay sen bide benimkini görsen🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bilmiyorumm ne haldeyimmm
Krixi Momyy_baby gebelik testi yapmadım ya korkuyorum😂 Yarım saat sonra tekrar ovülasyon yapacağım bakalım yine mi öyle çıkacak. 3 gündür aynı🤦🏻♀️🤦🏻♀️ atarım burayada
vanilya_kokusu_ Momyy_baby teste sıkıntı olabilir mi zaten değişik Momyy_baby Bak benim hemen öyle çıktı
Momyy_baby vanilya_kokusu_ anlamadım ya testten mi kaynaklı yoksa bende mi sıkıntı var😄 farklı marka alıp deneyeceğim bi
Krixi Momyy_baby biraz daha azalsın öyle yapacağım ya😅 Çok kendimi şartlamak istemiyorum. Testlere elip gidip gidip geliyor. Evde de var 5-6 tane😂😂
Bir1kelebek Momyy_baby canım koyu olanda yumurtlama görmüşsün gibi duruyor pik değil ama ama ondan sonrakilere bakarsak baya silikleşmiş belki piki görememişsinfir ama pik olmultur yani yumurtlama olmuştur
Momyy_baby Bir1kelebek ay bilmiyorum ya anlamadım bugünü değerlendirsem mi karar veremedim 😂 dün ilişki olmuştu ama