Momyy_baby dün yaptığımda 4 gün vardı regle. Çıkmadı umudu kestim ama bugün ağrılarım belirtilerim hiç bitmedi. Dün hcg testinde gölge görünce ovulasyonla da bakayım dedim millet öyle de anlıyor diye. Koyu çıkınca kesin gebeliktir dedim de değilmiş. O zaman şu an tek mantıklı olan yeniden yumurtlama sanırım. Belirtiler de onun belirtisidir. Mantıklı gelmiyor ama geç döllenme olduysa yeni de yerleşiyor olabilir bilemedim. Çatlamadan beri hiç ilişki yaşamadık ama. O yüzden döllenme bu kadar da geç olmaz diye düşünüyorum. Kafamda deli sorular 🥲