Momyy_baby mrvrm dimi pik değildi yani ben de aynı koyulukta olmadığını düşündüm bugün silikleşince çatlama oldu sandım
vanilya_kokusu_ Momyy_baby t çizgisi c den koyu olsa yumurtlama olmuş oluyor p günü değerlendir ve çatlayinca değerlendir yani silikleşmeye başladigi zaman
Momyy_baby vanilya_kokusu_ evette bugün düne göre çok açık olunca çatlama oldu sandım tereddüttw kaldım sizlere sordum hemen 🍀
Krixi Momyy_baby benim 22. günüm. Hem yumurtlama hem çatlama gördüm aslında ama tekrar koyulaştı son 3 gündür🤦🏻♀️
Momyy_baby Krixi gebelik olabilir mi acaba yorumlarda görmüştüm ovulasyonda döngüden sonra koyu çift çizgi de gebeliği öğrenenler
mrvrm Momyy_baby ya ben de dün yaptım regle 4 gün kala. Koyu çıktı ama beta kanda 0.3 çıktı. Tekrar mı yumurtluyorum acaba? Chatgbt diyor ki diğer sefer yumurtlama gerçekleşmemiştir şimdi yumurtlama olabilir 🤔