Tuselizya Hgk evet dört boyutlu kafamı kurcalayan bebekle ilgili birşey demedi kese güzel yere yerleşmiş iki hafta içinde bebek gözükecek içinde dedi size söyledi mi doktorunuz bebek bu vs falan
Hgk Tuselizya bana da güzel yerleşmiş dedi ama bizde sadece bir noktacık görünüyor böyle detaylı bişey yok:(
Tuselizya Hgk https://i.hizliresim.com/grvZ3R.jpg bu da normal görüntüsü canım bu cihaz dan İzmir de 3 adet varmış ileri de çok güzel gözükecek rengine kadar..her ne kadar güzel olsa da kalbini duymadan sevinemiyor insan 😏
Mrvkrc Bn ocak 2 de kurtaj oldum adet olmadan gebe kaldim haftami bilmiyorum ama ekimde dogacak. Bugun beta yaptrdim 40750 cikti 🤔
Esrayusuf Mrvkrc kuzum bende 15 ocak 6haftalık gebeliğimin kalbi durması sonucu kürtaj oldum 40 gün geçti Hale'n adet olmadım korunuyordum kasık ve baş ağrım çok vardı bugün erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı sence durum ne olabilir
Hgk Tuselizya ben resmi gönderemiyorum ama gönderdiğine benzer bir resim içinde bi beyaz noktacık var
Gamze43 bridetobe bende tam 7+1 canim 6 haftaya yakın bulantılar başladı ama 7 haftaya girdim dün acayip migdem bulandı akşamdır kusuyorum ya
Gamze43 bridetobe önceden dusugum oldu benimde onlarda ikizdi cok zor gerçekten ikizlere hamile olmak şimdiki bebisimmm tek bebek 🥰🍼
Deletedmom2 Kızlar bulantı olmaması normal mi yarın 6.haftama giriyorum bulantım neredeyse hiç yok çok nadir öksürürken bulanıyor
Hgk Deletedmom2 benim de 6+1 pek bulantım yok, bugün sabah çok az oldu sadece ama öyle kusma vs olmadı hiç
bridetobe Gamzehzmoglu rahimde ağrı gitmiyor ara ara oluyor . Rahim büyüdüğü için normal dedi doktor arada lekelenme oluyor . Ama en zoru mide sorunları . Bir lokma yemek yiyip sonra onu sindiremiyorum. Aç yaşıyorum resmen 😪 inşallah sorunsuz devam eder senin ki . İnşallah sağlıkla ilerlerler
Gamze43 bridetobe Allhim insallah seninide bebislerini sağsaglim kucağına almanı nasip eder canim bende suan acayip siskinlik var bi geçmedi siskinlik ya karnım sanki 5aylik bebek var gibi 😂
kubb Esrayusuf benim göğüslerim aşırı hassas ve 2 beden büyüdü diyebilirim sütyen giyemiyorum 👀 bir de migren ataklarım başladı. ani hareket yaparsam kasıklarım ağrıyor, bir de hiç üşümeyen ben zangır zangır titriyorum
Mrvkrc Esrayusuf cnm betan sifitlanmamis olabilir korunduysan yokturdur. Beta 3 ayda sifirlanabiliomus
bridetobe Gamze43 başta benimde vardı ama su an düzgün beklenmediğim için gitti karnım 😂 sadece bi şey yiyince direk midem çıkıyor 🤦🏼♀️
Eemoms Bende 5+4 ün yaklaşık 5 gündür aşırı bulantım var hep yatıyorum 2 kilo gitmiş şimdiden allah hepimizin yardımcısı olsun🙏