Hgk Deletedmom2 benim de 6+1 pek bulantım yok, bugün sabah çok az oldu sadece ama öyle kusma vs olmadı hiç
Mrvkrc Esrayusuf cnm betan sifitlanmamis olabilir korunduysan yokturdur. Beta 3 ayda sifirlanabiliomus
Zulubik Yarın, 6. Haftama giriyorum. Sadece gaz sorunum var biraz. Ayakta çok durduğumda kasiklarda ağrı oluyor bir de. Muayeneye gitmedim henüz. 7+3 te gideceğim kalp atışı için. Öncesinde gidip duyamazsak kendi kendimi yerim diye korktuğumdan garanti olsun diye 8. haftaya yakın gitmeyi düşünüyorum.
Reparista Merhaba kızlar 6.haftayı bitirdik bizde şimdiye kadar olmayan bulantı, her kokudan bi tiksinme hali geldi baya zorlanıyorum 😌
eglhnztrk Ozge1629 Aysegul27 sigarayı bıraktım sürekli evde yatıyorum lekelenmem var diye. hiç bulantım tiksinmem olmadığı için sürekli bişey yiyorum o yüzden cokta iyi değil 😂
Pirinctanesi Merhabalar Ekim Anneleri. Ben de bugün itibariyle 8+2yim. İlk olarak doktora 6+4de gittik ve kalp atışımızı duyduk çok şükür :) doktorumuz o zamanlar pirinç tanesi kadar olduğunu söyledi ve ben de pirincim diye seviyordum sonra fasulyem oldu şimdi ise üzümüm diyorum :) çok şükür mide bulantım kusmam olmadı hiç. Sadece şişkinliğim var ve göğüslerimde büyümeyle hassasiyet mevcut. Ama nasıl ki reglimiz geciktiğinde şişkinliğimiz oluyor göğüsler de hassas oluyor, büyüyor bu da onun gibi bişey. Büyüyen rahim idrar kesesini daraltıp sık idrara çıkmamıza sebep oluyor ve diğer organlara baskı yapıyor bunlar da ağrılara sebep oluyor. Ama bunlar olması gereken şeyler diye düşünüyorum sonuçta orda daha önce hiç olmayan bir üzüm kendine yer açmaya çalışıyor :) Normal karşılıyor ve tadını çıkarmaya çalışıyorum. Haftaya cmtsi kontrolumuz var. Allah hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin :)
Deletedmom2 Dün kontrole gittik bizde son adet tarihine göre 6 haftalık olması gerekiyordu 5+4 çıktı geç döllenme olmuş 3 gün geriden geliyor sorun olmaz dedi doktor ama ultrason görüntüsünde kesenin içinde birkaç küçük noktacık görünüyor bebek bunlardan biridir dimi doktor haftaya kalp atışını duyalım o zaman sağlıklı ilerliyor diyebilirim dedi bebek şu bu diye göstermedi hiç
Deletedmom2 https://i.hizliresim.com/7aW54a.jpg Ultrason görüntüm bu haftama göre normal mi doktorum hiç açıklama yapmıyor çok popüler ve sıra zor bulunan bir doktor aslında ama bebek şurda bile demedi böyle devam ederse değiştirmeyi düşünüyorum