melegiminannesi Tuselizya 5. Haftanın icinde nokta kadar 6 ve 7. Haftalarda biraz daha belirkin 8. Haftada fasulye boyutunda görünüyor
Hgk kubb belki de ultrason cihazıyla ilgilidir ben özel muayenehaneye gidiyorum o nedenle cihaz yeni olmayabilir diye düşünüyorum🤔
Aysegul27 Kizlar ben belcika’da yasiyorum, burda 8 haftadan önce randevu vermiyorlar malesef☹️ Onun icin mecburen 8 haftalik olmami beklemem lazim...
Aysegul27 kubb ozaman tam olarak kese ve kalp atislari gorundugu icinmis yani bi kac sefer git gel olmasin diye.. aynen vajinal yapiorlar 20 haftaliga kadar hemde😱
Tuselizya Hgk doktor bana iki hafta sonra bebek oluşmuş olacak için de hem de kalbini duyucaz dedi sanırım şuan bebekten saymıyor 🤔😄
Deletedmom2 Benimde 5+5 Cumartesi keseyi görmek için çağırdı doktor kalp atışlarını daha duyamayız sanırım 🤭😍
Gamzehzmoglu bridetobe merhaba bende tüp bebekle hamile kaldık 2 tane kese gördük 2 hafta sonra kalp atışı için gidicem 5 haftadayız sizin nasıl gidiyor benim bazen sızlamalarım oluyor idrara çok hızlı sıkıyorum sabah bulantısı ve baş dönmelerim var
Aysegul27 Gamzehzmoglu oy neguzel 😍 Rabbim hepimize saglikli sihatli kavusmayida nasip etsin insallah❤️ Bende 5+1’im cok sık idrara cikiyorum ve bulantilarimda bugun basladii🤷🏻♀️
bridetobe Gamzehzmoglu rahimde ağrı gitmiyor ara ara oluyor . Rahim büyüdüğü için normal dedi doktor arada lekelenme oluyor . Ama en zoru mide sorunları . Bir lokma yemek yiyip sonra onu sindiremiyorum. Aç yaşıyorum resmen 😪 inşallah sorunsuz devam eder senin ki . İnşallah sağlıkla ilerlerler
Tuselizya Hgk evet dört boyutlu kafamı kurcalayan bebekle ilgili birşey demedi kese güzel yere yerleşmiş iki hafta içinde bebek gözükecek içinde dedi size söyledi mi doktorunuz bebek bu vs falan
Ozge1629 bridetobe 7+3 uz bızde asırı bulantı kusma bıdr yanma degkde eksıme var yedıklerım agzıma glıyo aypt soylemesı ıcm gaz dolu gıbı hısrdıyırm sureklı gegırtı ıstegı oluyor ggbi